ELiTe Evil Islands Clan Forum

Forum klanu gry Evil Islands

  • Nie jesteś zalogowany.
  • Polecamy: Gry

#1 2008-08-25 20:54:24

gyrflynd

Level 1

Zarejestrowany: 2008-08-25
Posty: 1
Punktów :   

pytanie do single player

Witam

Gram w EI sporadycznie od kilku lat i ze 3 razy przeszedlem ta gre jednak jako ze nie bardzo orientuje sie w statystykach(w co inwestowac exp itd) nie stworzylem nigdy jakiejs ,,mocnej" postaci. Generalnie chcialbym przejsc single player na poziomie minimum sredni(o ile dobrze pamietam sa 3) ale tak zeby zabic WSZYSTKIE potwory. Z tego co pamietam przed wejsciem do miasta(prolog) trzeba było sie czolgac przy dwoch ograch bo postac byla za slaba na nie, a w samym gipath nie udalo mi sie nigdy zabic czarnego trola(chyba w miescie umarlych albo niedaleko), niebieskiego smoka, golemów z podziemi i trola wiekszego ktory strzeze wejscia do domu wiedzmy(on potem znika i pozniej nie mozna go zabic). Jeszcze pamietam ze wielki cyklop byl nie do zabicia(tez potem znika jak misje sie przejdzie). No i generalnie moje pytanie - czy ktos zna jakas strategie(bez uzycia kodow) albo jakis swietny build maga/łucznika czy woja zeby pozabijac te wszystkie ,,nietykalne" stwory (golemy i cyklop chyba sa nie do ruszenia ale czarny troll i niebieski smok raczej tak). W Cani i khadaganie nie pamietam juz czy mialem takie jednostki silne ktorych nie moglm zabic(pamietam ze sprzymierzony zielony klan leśnych ludzi wybiłem i klan orków shei vara żeby expa zdobyć nawet Smile ). Trochę się rozpisałem ale mam nadzieję że tak doświadczeni gracze będą w stanie dać mi kilka porad.

Pozdrawiam

Offline

 

#2 2008-10-02 08:57:23

Aldaron

ELiTE CLAN

5353608
Skąd: Kaer Morhen
Zarejestrowany: 2007-02-16
Posty: 28
Punktów :   

Re: pytanie do single player

gyrflynd napisał:

Generalnie chcialbym przejsc single player na poziomie minimum sredni(o ile dobrze pamietam sa 3)

Są tylko dwa poziomy trudności(Łatwy i Trudny)

gyrflynd napisał: